| ett | slut | & | en | början |

_mina frön. jag har börjat på nytt här  mer om varför & vad denna nystart kommer innehålla kan ni läser om over there.
men det här som varit min ventilations plats för mer än fyra år nu, kommer att leva kvar, är alldeles för kär i min allofmydays-bebis att för kunna göra mig av med den helt. men allt fokus kommer nu ett tag fram över ligga på det nya. men när jag känner mig sentimental eller ledsen, eller båda delarna & längtar 'hem' kommer jag tillbaka hit för lite andrum & funderingar.
hoppas ni gillar det nya också, skriv gärna ett hej om du hittat dit härifrån. & även fast ni inte alltid varit så många som läst här, så har ni ändå känns som en hel armé av stöd för mig & mitt arma hjärta ändå. tack för det.
 
tack ännu en gång mina frön, på återseende & varmt välkomna vidare / M ◊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0