| livet | är | mänskans | bästa | tid |

_IPhone bilder från årets valborg som spenderades hemma hos Josse, Ellie & Ruth tillsammans med Jozze & Céline. en helt underbart härlig blandning av bra brudar alltså. vi grillade, spelade kubb, sjöng snapsvisor för fulla muggar, spelade spel & hade shotrace. jag lyckades som vanligt stuka foten mitt under kubb matchen (i converse!!) & fick en härlig svullnad & gå svårigheter. men det fick gå ändå (hehe) senare mot kvällen for vi mot krogen, möte upp grabbarna, drack mera öl, träffade gamla kompisar & hade mer än jätte bra. slutade kvällen brevid Jozze med min onda fot i högläge.
morgonen efter (igår) kunde jag inte ens stödja på foten & låg som en fånge i Jozze's säng halva dan innan syster kom & fraktade ner mig till pappa & bilen. nu får jag hoppa runt på kryckor, men de börjar bli bättre & foten är numera mer gul än blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0