|när | trafikljusen | slår | till | grönt | kan | du | önska | vad | du | vill|

_igår hade jag kärt återseende med julie med tillhörande vingel drickande, singstar, skitsnack, tacos & senare öl på o'learys där vi skrattade så vi kiknade åt julie's naturliga hårfärg & åt hockysargen på tv (...). d gjorde oss senare sällskap.
_några timmar senare gick vi hemåt i regnrusket. vi hånglade i en evighet som två tonåringar av gammal vana & inte för att våra hjärtan talade i bröstet, tills våra ciggareter brann upp till sista blåset. skevt. vi sa hejdå till julie. traskade hemåt under mitt paraply.
_vaknade imorse som back in the days upp under maskroslampan. väl hemma hos julie igen spenderade vi eftermiddagen med att äta tacos rester & ligga under filten i soffan & spela rumble. jag for hem igen kl16.
_komma hem, lyssna på eldkvarn & rhcp som numera finns på spotify (applåder), äta tråkig lördags middag & ligga utslagen i sängen under mysigt duntäcke. ångra att jag inte stannade kvar i stan & hängde med j som ju är den jag mest i hela världen vill vakna upp brevid. itsället kastar jag bort mina nätter med att sova i 'fel' sängar med pojken under maskroslampan som mättar mitt bekräftelse behov för en kväll i stöten. när man inte kan få det bästa nöjer sig man sig så ofta med det näst bästa. det om något tär på öma, förvirrade, unga flicke hjärtan.
_när botemedlet på den ständiga kampen mellan hjärta & hjärna är kopiösa mängder sömn, eller ingen sömn alls.
Trackback
RSS 2.0