| honestly | what | have | become | of | me | ? |

vet inte riktigt vad det är med mig dessa dar
¯
utmattad fast jobb-dagarna är få
ångest inför framtiden
förrvirrad
& visa dagar så utmattad att jag inte ens orkar vara social
orkar inte ens svara när telefonen ringer eller svara på sms
vilket ger mig ännu mera ångest
känner mig som världens sämsta vän som inte ens orkar prata i telefon
låter ist tröttheten, ångesten & telefon-skräken ta överhand
¯
orkar inte ta tag i nånting
blundar bara & lägger allt på hög
¯
vill helst bara gå i ide till vårens ankomst

Kommentarer
Postat av: Jos

Älskar dig min finfina vän <3

2011-03-03 @ 20:09:32
URL: http://josledberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0