| right | now |

just nu längtar jag efter 3 saker:
¯
VÅREN. i måndags var de ta mig f a n vår! vi satt ute innan jobbet, mina kollegor & jag, värmde oss i solen med en cancerpinne & morgon kaffe. underbart. men sen ångrade sig väder-gudarna & gav oss minusgrader igen. inte ok
¯
LONDON. vill åka nu. nuuuuu. kan vi inte bara göra en deal & hoppa över alla dagar fram till den 30:e? de kmr ändå inte hända någe roligt ändå på dom dagarna, jag lovar!
HELGEN. eller torsdag kväll. för då efter jobb & grease-rep så är jag ledig ända till tisdag. 4 härliga dar som jag ska spendera genom att göra allt & ingenting! känner att min stackars rygg behöver denna lång helg. aj aj
¯
vad längtar NI efter? tell me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0