| all | kinds | of | time |

igår hänge de vi som sakt på fika. öl & hamburge tallrik. vi skulle gå vidare mot rocken, men vi blev så knasigt dans sugna så vi begav oss mot tellus dansgolv ist. där spenderade vi några svettiga timmar innan vi avslutade kvällen med en natt promenad hem.
imorse vaknade jag brevid två fina vänner. vi käkade donken frukost & mjukglass. spenderade för/eftermiddagen med häng i solen på balkongen & med att ligga huller om buller i soffan & kolla på 'dumma mig'.
när jag kom hem igen drack jag en skvätt kaffe med daddy & läste en stund innan jag myste lite med min sjuka syster, som har, enligt sig själv, halsmandlar lika stora som chokladbollar.
ikväll blir de satc mys & cola. guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0