| wave | goodbye | wish | them | well |

Imorgon tar många av mina fina vänner studenten. säger hejdå till 13 år i skolan & hejhej hemskt mycket hej till sina ljusa framtider.
får lite flashback när jag slår in student-presenter & pysslar jocks-som-man-får-runt-halsen & tänker tillbaka på min student som skrämande nog var för exakt ett år sen. tänker på min fin fina klass & på att åka flak, som nog är de absolut roligaste jag gjort i mitt liv! galet.
peace, love and lol på er mina frön (intärn-skämt med denna brud )

Kommentarer
Postat av: josephine

lol! ha en fin dag med alla studenter. vill också, men somliga måste ju jobba! <3

2011-06-10 @ 00:44:19
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0