| and | we | were | never | being | boring |

_hej & hej hej igen. spenderat dagen med att köpa alla julklappar förutom 4st, gått på massage (guld) & hängt lite med Cell. ikväll har jag bara levt, pysslat ihop en bland-skiva till Pappa som jag sedan tillbringade 1h att lyssna på gamla godingar på spotify & titta på Robert Gutavsson klipp på youtube med. fina pappa.
_nu ska jag dricka fanta & lyssna på Pet Shop Boys, tex denna 
_& jaa, jag har noll insperation just nu & längtar bara mest, längtar efter lördag & fest, till julen & ett nytt år, till att livet ska börja & som alltid efter j's närhet & skäggstubb i nacken. vad längtar ni efter mina frön? +++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0