| inköp : london |

1. organe läppstift (som ser förjävligt ut på, men fin förpackning att titta på iaf), rött läppstift, så fint & så grymt! + galet billigt 15kr @ primarkt. ny melon-kompis till min andra melon, geek-brillor.
2. alla inhandlade örhängen, hej jag är galen i öron-bling! skellet, hello kitty, paris & cupcakes.
3. halsband, 25kr, primarkt
4. vårens färgpalett? linne, klänning & nya favorit skjortan, allt från primarkt.
5. party byx-dress med långa ben & glitter-trådar från Lipsey, linne med djup urringning bak, h&m trend.
6. hängslen med hjärta från en second hand butik i Camden (så jävla grym butik, allt super organiserad, hängt på typ av plagg, dock lite dyrt) gult flätat bälte, h&m divided.
7. bruna väskor från primarkt.
8. shorts; bruna i skinn, primarkt & mönstrade från h&m red.
9. converse; rosa till syster & vita till mig, 408kr/st.
¯
+ lite annat tjafs. spenderade så jag var/är pank resten av månaden, tack gode gud att löningen infaller på en röd dag så den trillar in 4 dagar tidigare! bästa påsk presenten ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0