|but | his | face | was | so | close | but | my | mind | was | a | mess|

så himla mkt krångel de kan bli på så himla liten tid. tänk att man kan gå sönder så lätt. fort. tänk vad mkt smärta & medlidande man kan känna genom en annan. som att smärtan den känner strålas över till sin egen kropp. men de kanske är så med visa människor. att man känner för & med dom. kanske lite för mkt. men vad gör de. delad smärta & är ju lite mindre smärta. & dela med sej är ju fint.

samtidigt som de gör ont i mig för en annan, så känns de fina fisken pga en annan pojke samtidigt. lite för fint. som om att jag är delad. indelad i två halvor. & att dela med sej enbart mej sej själv är tyvärr inte lika fint. mest förvirande. då ställer man sej frågor som; kan jag verkligen vara ledsen för nån annan & glad & förväntansfull samtidigt? går verkligen de? & jaa, de går.
& just nu är de nästan synd att jag har ett så gott samvete. tänk om jag vore samvets-lös, då hade jag inte mått så här dåligt över att jag är glad. de blir de ju som att min kropp är indelad i 3 delar ist för enbart 2: den ena, 50% ledsen & orolig för någon annans räkning, den andra, 25% glad. liiite för glad. & förväntansfull & den sista delen, 25% är lite rädd & kluven för att den andra delen är glad. förstår ni vilket kaos? men ändå ett ganska organiserat kaos, iaf i procent.
att ordbaja sej fram till en lösning var planen. vet inte om jag blev någe klokare. kanske bara mer kissnödig & trött. men att sova på saken har ju funkat förut. eller att helt enkelt ta de som de kommer brukar bli de alldra bästa när de kmr till mina problem lösningar. så får de bli.

Kommentarer
Postat av: nillis

hej vännen. jag vill veta vad som händer i ditt liv. när ska vi ses och när får jag fira din födelsedag? hihi. puss

2010-09-14 @ 16:14:10
URL: http://conjureme.blogg.se/
Postat av: Joni

och så fin du är.

2010-09-28 @ 10:55:33
URL: http://www.rationalisten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0