| don't | let | the | devil | ruin | it | all |

att fortfarande sitta uppe när klockan slagit ny dag, onsdag, är fint
va sådär trött i ögonen så ögonlocken är på vid gavel
lyssna på fin fina timo räisänen
sitta & prata gammal minnen med bokstäver från förr
& drömmar med en fin ny gammal arbetskamrat
som säger att de är tomt på jobbet utan en nu när man är ledig
fint att va omtyckt
¯
mkt bra tisdag,
film & kaffe med fina Nilljus som man ser mer sällan än solen nu för tiden
vara ärlig mot hjärtat sitt & berätta hur de egentligen är
få ett 'de är okey, förlåt om jag framkallat de eller lekt med dina känslor, men nu vet ja' tillbaka
känna att luften nu är renad
knasigt de där, för nu känner jag inte ens en yttepytte bit för den bokstaven
men nu är de ute iaf
bra där martina
¯
imorgon/idag, onsdag, älskade onsdag, ännu en ledig dag
städa, lägga in ny musik, få fin främmande av bästis
vi ska nog snacka skit & dricka kaffe
han är bra den där killen, min bästis, min vän i livet,
bra på att trösta, på att dela med sej av ny & klar luft som kan få andas för att bli hel igen
¯
bra tisdag & so far bra onsdag

Kommentarer
Postat av: matilda

hej hej martina jag har hittat din blogg :D

2010-10-13 @ 19:50:43
URL: http://prickigastrumpor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0