| höst | vinter | vår | sommar | ett | år |

Igår när jag var ledig, fick jag för mig att gå en promenad. sjukt. jag som aldrig rör på mig om jag absolute inte måste & absolute inte utan sällskap. men jag följde min impuls & drog på mig kängorna & drog ut. väl utanför dörren upptäckte jag såklart att det regnade. så mitt fina genomskinliga paraflax som jag snodde på studenten & som man kan se himlen igenom fick följa med. även mitt tvivlande huvud & kameran.
så himla fint att bo nära skogen när den ser ut som den gör under hösten. ännu finare är att se bråviken som på bild 3 bara 100m från sitt hus. men det alldra finast är ju att man kan se bråviken bara genom att gå ut på balkongen sin. fint som snus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0