| puls |

vill vara arg.
kan inte vara arg.
besviken?
är det besvikelsens beska smak jag känner i min mun?
är det förtvivlan blandad med den salta smaken av blod som jag känner när jag biter mej i läppen
när jag tvingar mig själv att titta.
titta på ord som gör ont.
som jag egentligen inte har rätt till att känna något för.
borde inte känna.
ska bara inte.
vi blev ingenting bara för att vi råkade andades i samma takt för några timmar när solen sov.
kommer inte bli något mer än ingenting.
men som vanligt känner jag för mkt.
bubblar över som en sönder skakad sockerdricka med hallon smak.
hallon är de jag känner.
men borde inte känna nån smak alls.
naturell.
dumma dumma kolsyra.
dumma dumma förvuxna hjärta.

Kommentarer
Postat av: MILLAN

fint skrivet

du är söt

2010-10-15 @ 11:39:23
URL: http://vapenammunition.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0