| & | när | paniken | bryter | ut | ler | du | svagt |

mitt bred band vill absolut inte som jag vill dessa blåsiga dar /när det blåser på månen/
glapp äre som är felet.
typsikt
men just nu funkar det
& då gäller det att passa på att typ säga hej
HEJ VÄNNER
sådär ja
¯
annars då, mkt fin helg, ojoj löjligt fin helg
spenderat den med mina snygg brudar & mesar
¯
idag har det också varit en fin dag
fikat & spenderat hela dagen med mina två
så himla längesen vi sågs
¯
men sen förändrades allt fort på två röda
värmen som precis gjort sen bekväm i magen försvann & byttes ut till kyla
men ändå kan jag inte göra nånting åt det
jag har inte rätt till de
kan bara stå vid sidan om & se på
se på er & inbilla mej att jag gör skillnad
¯
inte undra på att jag hatar brudar när de
alltid
finns en hon med i leken
en till
vill inte leka lekar
vill inte tävla
vill inte förlora mer
¯
men så länge man inte har lovat något
så länge man inte är någons
så finns det inte mkt man kan göra åt saken
¯
& de är nästan det värsta av allt
¯

Kommentarer
Postat av: tovis

åh där ser man :D ja den är så himla tjusig, och billig var dne!!! amaaaziiiing. hoppas allt är bra med dig o sådär :*

2010-10-14 @ 16:26:18
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0