| valborg | beppe | 2010 | HV07 |


ÅH Valborg & Beppe var så jävla awesome! En av mitt livs mest minnesvärda kvällar. Min klass är verkligen så jävla underbar!
Vi var hemma hos fina Eve innan vi drog ner till Nico kl6 tms med alla nyköpings studenter. Fint som snus var de att träffa nya & gammal vänner. Maja & jag var tokigare än vanligt & kom självklart sist hem till Eve efteråt! Vi hade pratat med främligar, snott påskliljor, snubblat & varit allmänt jobbiga & de tar ju sin lilla tid med klackar på fötterna & vin i kroppen.
Väl hemma hos Eve igen flummade vi på bästa HV07 sätt, lyssnade på Carola, pimplade, dansade i soffan, skrev sjuka grejer på våra fina beppemössor, jag & Jos sågade sönder vår pringlesburk med grillbestiken & gjorde sex-test i piraja, trängdes på toa, jag gjorde pussmärken på allas halsar/kinder/mössor, brände i vanlig ordning sönder mina strumbyxor, hade rosa tunga etc etc. Ja ni hör ju hur knasigt vi hade de!
Sedan drog vi till krogen där de faktsikt himla tråkigt förutom att jag träffade Tess & Lille. Vi var mest oroliga för Majsen.
Vi drog tidigt från krogen för att käka lite mat. & då inträffade de som inte får hända. Åh varför är visa så fulla av skit & ondska? Jag bara undrar.
Eferåt när jag pussat hejdå min fina vän i ambulansen, gick jag skärad mot Isaksdal. I förvirringen & i brist på nummer som svarade ringde jag I, vilket var lite dumt, men hela jag var helt upp & ner. Räddningen kom när Säll kom & möte mig som en prins på en vit springare & tog mej under sina vingar & drog mig hem. Väl hemma, låg vi i flera timmar & pratade om exakt allting förutom det. Tur att hon finns den där Säll, tur att hon höll ihop mig den där natten♥
Allt som allt så var kvällen så extremt lyckad fram till kl11 iaf.
HV07♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0