| 1 | maj | roadtrip | kista |


Igår, lördag, dagen efter i dubbel bemärkelse, vaknade vi upp super tidigt, redan halv 9 tror jag bestämt att de var. Vi låg & drog oss hur länge som helst & började planera dagen. Säll tyckte vi skulle åka på utflykt! Efter lite letande så sket vi att åka till nån outlet som var vår första tanke & åkte mot Sthlm & Kista galerian ist. Fast att vi var sjuk sega & bakis så var de skönt att komma iväg & se något annat.

Väl framme i galerian gick vi & åt frukost/lunch/whatever de första vi gjorde. Jag fick äntligen min älskade kebabrulle. Sen traskade vi runt i galerian & tittade. Evert tycke verkligen de var jätte kul att vänta på oss brudar när vi skulle titta i var & varannan butik. Roligast var ju när vi fick syn på Monik & började skrika när vi såg att dom hade fetta rean, då höll han på gå & dö! Inte lätt att va kille alla gånger inte.

Hittade en jätte rolig butik som påminnde starkt om Lagerhouse, kitchigt & färglatt med massor av "onödiga" prylar. En typsikt Martina butik alltså. Stckhome hete butiken & de var fullt av cupcakes överallt - på skrivblock, kakburkar, näsdukar, pennor etc etc. Tönt du skulle ha dött! Vi ville köpa hela butiken till dej! Köpte 2 små grejer iaf, som ni får se sen. Roligaste var ju att kvittot var rosa & att jag fick skriva min namnteckning med en söt luktpenna! ÅH!

Efter flera timmar & några kassor & fynd senare, åkte vi hemmåt igen. Mkt mkt bra bakis dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0