| monday | sunshine |


Är ledig idag denna super soliga måndag! Mkt bra start på veckan tycker jag, sol & ledighet. Dock är jag dum nog & sitter inne & kollar på The Tyra Banks Show ist för att njuta av solen utomhus. Men de är ju så tråkigt att sitta i solen & bara sitta, ensam. Blä! Men jag får ta med en bra bok eller så. Barbent är iaf, som jag har längtat! & resten av kroppen är klädd i min nya klänning som jag köpte för den såg ut att vara kanon att glida till bajamajorna i, på Hultsfred i sommar. Åh i can't wait!
Hela dagen igår släppade jag möbler & byte rum. Så inatt var första natten jag sov i mitt nya rum & nya stora säng. Sov som en prinsessa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0