| sunday | @ | ikea |


Lite såhär såg de ut i Söndags när daddy, syster yster and I drog mot IKEA för att shoppa säng till lilla mig & massa annat krafs. Jag & Beckis lekt rövare som vanligt - lassade ner allt vi ville ha i vagnen som daddy fick snällt betala, vi låg sked när vi provade säng & förde ett jävla liv så daddy fick skämmas, sprang in i tanter etc haha! Jag & min syster rock's! Säng hittade vi iaf. En stor mjuk en. Helst ville jag ta med provkudden oxå, den luktade man & axe, inte fel alls.
Efter IKEA åkte vi hemåt men stannade i Hagebycenter i Norrköping & sprang in en sväng på inredningsbutiken Bolagret. Där Becka and i hade lite fotoshoot mitt i allt.
Men nu äntligen har jag en ny säng så nu ska jag flytta ner & få större rum oxå. De kommer bli kanon.

min nya fina randiga döskalle tröja, legging, mössa - gina / converse / tygkasse - solouniko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0