| yeah | am | sitll | am | still | an | animal |


De blev, efter mkt om & men & en del övertalning, studentfest för mej med. Dock inte utklädd, men va gör de. Kvällen var okey, mkt fuckad drama, men inte pga den anledningen jag trodde, utan pga a boy som är dum i huvudet. Men Jos var min räddning & försvarde min heder (I love you Jos), så trots de så hade vi ganska kul ändå, jag & mina, för kvällen blonda super pinglor som man bara inte kan låta bli att ha kul med. Vi köpte pizza & traskade hem vid halv2, satt i underkläder på Julles matta & käkade upp pizzan innan vi somande ihop packde som små sillar. Trångt, men mysigt att sova sked.

Fredagen var sjukt awesome. Har aldrig garvat så mkt i hela mitt liv. Åh vad jag älskar våran brud 6:a! Vi skrattade så tårarna sprutade & hela kafeterian undrarde om vi var dumma på rikitgt, vilket vi är så tihi. På labben  hade vi oxå så sjukt kul. Våran natur lärare är så jävla söt. Jag & mina ypperliga labb-partner, Maja, var sjukt snygga i våra skydds-glasögon & tillhörade förkläde. Bildbevis kommer snart vill jag lova!

Idag har jobbat några timmar på eftermiddagen, vilket jag ska göra imorn med. Cashflow!! Nu sitter jag & väntar på min pizza för att sen dra & leka with the boys and my Nilljus. De kommer bli awseome! Miss them.

Nej va fan är min pizza? Pappa om du läser de här bilen (hehe) så kör fooortare!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0