|i | could | cough | up | my | heart | for | you | if | that | would | make | you | mine|

Hej små fisar! Har varit knasig sjuk dessa dagar! Hostat sönder mina lungor (ehe jag nästan iaf), snyttit & nysigt minst 2ggr i minuten & haft feber. Fy fan va de är jobbigt att hosta, min kropp är helt slut. Har världens tränningsvärk i magmusklerna.
Idag efter en extremt jobbig natt som jag har spenderat halva med att vara vaken, se på Melors place, äta piggelin & hosta tills jag nästan kräkts, så mår jag lite bättre. Känner mej piggare (kanske med hjälp av alla (pigg)eliner jag smält i mej) hostar knappt nånting, kan andas & är feber-fri! YEY! Men, jag ska inte ta ut segern i förskort, inte förns jag kunnat sova en hel natt utan att vakna av mina egna host attacker kan jag kalla mej frisk igen.

Imorn är de äntligen dax för 30 Seconds To Mars i Sthlm med Astrid. & de är så typsikt att jag lyckades bli sjuk innan. Blir alltid sjuk när jag ska på konserter. Kent på Rosvalla 08 - hade sjuk mkt feber & as snorig, va typ hög på ipren & kommer typ inte ihåg nånting där ifrån. Hultsfred 09 - hade värsta hostan även då & säkert halsfluss & campingens största halsmandlar. Så himla typsikt mej! Men som sakt, mår ju bättre nu & de är jag grymt tacksam för, man vill ju inte stå & feber-yra när man ska dregla över världens snyggaste man inte, so thank you god!
Nu ska jag se på HP med syster som har en tampelong i näsan då hon blöder näsblod /mamma jag ska till skansen/ - älskade Drömkåken haha ♥

Kommentarer
Postat av: tovi

snygg headern blev martini! puss

2010-03-09 @ 19:36:26
Postat av: madde

snygg design hörreru :)

2010-03-09 @ 21:46:01
URL: http://lillasystermadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0