| de | där | med | personlig | hygien | när | man | är | sick |

De är nu när man är på väg att bli frisk igen & sakta börjar vakna upp ur sin sjuk-sykos, som man upptäcker hur förjävlig man ser ut! Jag har inte duschat sen i torsdags kväll, har haft håret i en knut sen i lördags & de är så skitigt så de nästan börjat växa nåt där inne i rufset, (en solros kanske? tänk va trevligt men en rabbat på huvudet) mina vackra ögonbrynen börjar växa ihop till klängväxter & tynger ner mina ögonlock så jag måste kisa & min vanligtvis så släta bebis-hy har verkligen sätt bättre dagar!
Känner mej jävligt attraktiv for the moment!
Idag var de första gången på flera dar som jag satte på mej riktiga kläder ist för mina sunkiga sjuk kläder fulla med tankräms fläckar, matrester, snor & baciller. Så imorn blir de en hel renovering innan jag dra tills stan & Astrid & sen till Sthlm & Jared !!! MUMMA!!!!
Himla onödigt men kul & kort inlägg de blev utan nån som helst värdefull info, men äsch sån är jag kul, kort, skitig & full med onödig info!! (åh jävlar nu fick ja till de!!!!!!!)
Nej sängen ska jag nog ta bekanta mej med nu i think. Smell you guys later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0