| helgen | v.9 / dregen♥ | wingman | hosta |

I fredags var vi & kollade på Backyard Babies på Tellus. De var trångt & mkt folk så man såg inte så mkt, men Dregen såg jag iaf & de var ju de jag var för! Begåvade & sjukt snygga Dregen! Innan var vi på förfest i Arnö där dom tydligen inte vet hur man sandar vägarna, for som ett litet bananskal. Tur att man hade fotriktiga skor iaf. Kvällen var inte sådär jätte kanon, min hosta drog ner på rolighets-faktor rejält! & även nu sitter jag & hostar & snorar som ett as. Fy fan. Jag & Säll (som jag var Wingman åt under kvällen, ni fattar om sett Top Gun eller läst Elsas Mode) träffade världens härligaste dude på terrassen när vi förstörde våra lungor & förfrös våra fötter som hete Kenny som hade varit förband åt Backyard Babies, en gång i Flen & som hade en torr manger som hete Henke Larsson. haha!!

Igår sprang jag runt i pyjams hela dan (som vanligt), hostade sönder mina lungor, snöt mej konstant & låg lyssnade på min Kent-box hela dan & grinade som ett barn till "M" & "Utan dina andetag" (är tydligen extremt blödig när jag är sjuk). Skulle egentligen gått på bio med Becka, men de får bli en annan dag ist.

Idag är hostan liiite bättre, men min näsa är däremot sämre & helt röd. Rudolf släng dej i väggen!
Tur som fan att man är ledig imorn så jag kanske hinner bli frisk tills på onsdag, då de äntligen är dax för de jag väntat på i 3-4år: 30 Seconds to mars!!!!!!!!! ♥

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0