| + | - | 0 |

Δ Kom just på att de inte är någe Desperate ikväll ju! Åh jävla oflyt hela tiden! Jag som var så taggad!

Δ Våran lilla digitalkamera funkar inte för tillfället. Har varit utan kamera sen innan 30 Seconds. De är någe fel med batteriet eller laddaren. Men en bra grej är att Daddy har gått & köpt en Systemis! Kanon ju! Men än så länge har vi inge minneskort till den så de är däför de inte kommer någe nya bilder upp här. Håller på att bli lite galen nu när jag inte fått fota på ap länge. Sjukt understimulerad.

Δ Måste städa mitt rum, typ nu, vika 5 ton plagg som ligger i en ENORM hög över hela mitt golv så jag knapp ser vilken färg jag har på mattan! Tur att jag inte behöver se den för att veta i fall nån annan vill veta (hehe rim)

Δ Praktik imorn & sen Jobba hela torsdan & sen äre påsklov! Åh jag älskar påsken! & lov för den delen med!

Δ Efter jobbet på torsdag ska jag and the bruds till Rocken & sjunga karaoke = awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0