| crazy | fuckt | up | confusing | beutiful | awesome | life |


Pic's: Cobrasnake - Åh ge mig våååår!

Våran myskväll hemma hos Nilljus var just vad jag behövde. Få umgås med fina männikor & skratta sej hes. De är fina grejer de. Så idag var jag extra redo för en dag på jobbet med fina minnen från kvällen i ryggen. Dagen har gått himla himla bra. Så jävla kul att gå till jobbet när ens arbetskamrater är dom bästa, roliagste, snällaste & snyggaste man kan ha! ÅH!
Tänk vad lyckligt lottat jag är! Har så extremt fina människor runt omkring överallt, i skolan, på jobbet, på fritiden, jaa överallt! Thank you god! ;)

Min chef ringde nyss & frågade om jag kunde jobba efter skolan & klart kan jag de! Så från kl15 till kl18 hittar ni mig på H&M. Cashflow. Ska kanske jobba efter skolan på tis oxå, hoppas. & sen äre parktik ons & tors & även lön & kanske tom utgång på kvällen & sen helg igen. Yey! ♥

Dagens låt: "Memories" - David Guetta feat. Kid Cudi - Becka and I lyssnade på den här till frukost & sen har vi nynnat på den resten av dan. Grym låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0