|lite | såhär | vill | jag | ha | i | min | blivande | lya | del1|


String hyllor i massor. Finns de någe finare? I mina string hyllor ska jag ha min Hello kitty sparbössa, min mini jordglob eller kanske som ovan, mitt finaste porslin.


Modellen på hyllan ovan är de nog den ultimata i mitt tycke. Älskar dom fyrkantiga facken. I en såhär hylla ska jag ha mina skor. Ett par i varje fack. Inte för att alla kommer få plats men ändå.


Tihi de märks att jag är lite förälskad i hyllor vad? Kan bara inte få nog. Den ultimata möbeln. Iaf, skulle himla gärna ha ett lite bibliotek hemma hos mig där jag kan hyllor från golv till tak, mysiga mattor & alla böcker i färgordning som ovan. (åh älskar den här bilden, typsikt mig, färgglada böcker & så en söt Mops)


Polaroid/vanliga foton på en hel vägg vore fint. Eller som i en gammal ELLE, då en familj hade massa polaroid bilder format som ett hjärta ovanför sängen. Så fint.


Små saker överallt huller om buller.


Självklart måste jag ha en insperations anslagstavla oxå, som jag kan sätta upp alla fina bilder, vykort, urklipp, låtexter etc på.


En stor mysig säng med vita sängkläder & gammla antika byrålådor.


Mina glossiga mode magasin ska jag stappla på hög & kanske ha som nattduksbord?


Färska blommar & döskallar.


Måse nog viga ett rum åt mina skor enbart. I hallen kommer då inte få plats.


Högt i tak, tavlor längs hela väggarna & ett arbetsrum med gammal möbler i.


1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0