| urk! |


Hej & hå. Lilla jag är lite upp & ner & hopplöst ja vet inte vad! Kanon trött & på bajsigt mellan humör, tror jag är fuckin mad, men vet inte säkert eller på vad.
Tror jag ska på studentfest imorn eller? De kommer nog bli en del drama i feel if i go. Alla bokstäver på samma ställe, ojoj detta kommer bli pinsamt! Har redan ställt in mig på att jag kommer få spola ner mej efter ett tag.
Jaja bloggar nog imorn efter praktiken nu vart jag är, antingen hos Julle eller hemma. Ack ack inte lätt att vara Miss Independent today.
Tror jag får helt enkelt sova på saken. Synd att de är parktik imorn, bli så himla tajt om tid när man jobbar affärs tider liksom. Får springa som ett as på lunchen för att fixa utsyrsel i fall jag ska gå imorn kväll. Så himla svårt, har no fantasi just nu :S BLÄ!


Typ exakt 2år gammal bild på lilla jag by Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0