| fredag / vin | mera | toapapper | bananer | nyblivna | kvinnor


Last night was: AWESOME
! Faktsikt, himla kanon rolig! De hade jag verkligen inte förväntat mej, & just därför blev den bra, för att jag hade låga förhoppningar för kvällen.

Först hade jag en kanon roliga bussresa in till Nypan, hade sällskap av Joje. Vi pratade om 30 Seconds, parklife North, Michael Cera & the Fray. Sedan hade jag sån tur att de kom en statsbuss som passade så jag behövade aldrig gå dom där miljoner metrarna jag först trodde jag skulle få gå, upp till Tess.

Väl hemma hos fina bästa Tess, som idag/inatt fyllde 18 & kvinna, var hon & henns sjukt härliga brud-kompisar redan i full gång, så de var bara att hugga ett glas & kasta sej in i matchen. Jag, Henke & Bella satt en hel del på balkongen & garavde, kedjerökte & hade depptalk. Fan va jag älskar Bella, sån sjukt härlig människa! Efter mkt garv, babbel, vin & en liten katastrof, då Henke puttade till mej så jag fick hela min glass vin över mej! Allt vin åkte rutschkana mellan tuttarna så jag blev dyngsur & luktade blä. Men vad gör de, vi traskade till krogen vid kl11 iaf! Inget kunde stoppa mej inte & vem har dött av lite vin?

Väl på Volym, var de som vanligt mkt awesome people, men just denna kväll var extra mkt härligt (& snyggt) folk ute, vilket såklart gjorde mej extra glad! Vi dansade & garavde om vart annat som vanligt tills kvällen blev halv2, då drog jag & Snahr till "taxi Jocke" & åkte hem till våra sängar. Haha Snahr höll på döda mej på vägen hem, då jag inte kunde sluta tjata om samma braiga sak om & om igen, jag är väl för härlig? ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0