| en | torsdag | efter | en | onsdag | full | av | lyckorus |


Imorse efter en natt brevid Jull, som jag mestadels spenderade vaken, med att hosta & att vara fasligt glad över 30 Seconds To Mars and i, gjorde jag en fuling & stannade hemma från praktiken. Julle & jag tittade på OC & jag drack te ur Carinas fina musse-mugg.


Sen var de dax att klä på sej. Jag hade min tillfälliga rese garderob i min fina weekend bag.


Gjorde grimarser oxå. Höll på go nuts där ett tag när jag tänkte på "kings and queens" live.


Rotade igenom hela min purse på jakt efter Bob, som sen låg i min jackfika, typsikt.


Nej men vänta! Här är han ju, på köksbordet var han förresten, bland mina ständiga 2 följeslagre - nässpray & snorpapper.


Sen satt vi framför varsin dator hela eftermiddagen haha & jag var osminkade & lycklig.

Kommentarer
Postat av: astrid

bilderna ligger uppe nu :)

2010-03-12 @ 20:58:53
URL: http://cardboardboxes.blogg.se/
Postat av: nillis

vad fin den sista bilden var hörru! :D

2010-03-14 @ 10:50:58
URL: http://conjureme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0