| i | keep | dancin' | on | my | own |

jätte jätte jätte längesen jag hade tid/tog mej tid att skriva några ord i denna lilla bubbla.
allofmydays har stannat av lite medans jag flygigt förbi i världens fart, snurrat runt i världens roligaste/tidskrävande karusell.





har inte ens hunnit känna någe behov att dela mej av mej själv till er mina frön.
har känt mej tillräckligt naken & öppen ändå.
utblottad på annat vis.
alldelses för glad/tom/nervös/full/ful/lycklig/besviken för att kunna ta itu med de & sätta de på pränt.
ist har de snurrat runt som en snara runt halsen min.
ett bihang.
bifoga känsla eller handling?
just nu vet jag inte hur de blir, med allofmydays eller med mej.
men vi får se.
on step at the time.
kommer iaf inte sluta helt.
måste ha nånstans jag kan skriva av mig när papper & penna känns alldelses för meningslöst & anonymt.
& just nu känner jag att jag hur mkt som helst som behövs bearbetas genom ord & text.





/under tiden jag har lyst med min frånvara här, har jag varit upptagen med att göra detta:/

Δ tagit studenten! vilket självklart var helt knasigt sorligt/rolig/galet. att åka flak var nog de alldra roligaste jag gjort i hela mitt snart 19 åriga liv! Älskade Hv07 gjorde dagen/natten sjukt minnesvärd & bra. i love us

Δ spenderat mina nätter på uteställen med männiksor lika galna & trasiga som jag. dansat mej svettig. strulat mej förskyld. spytt i volyms dj's toalett. hängt med vakter. helt orädd sjungt karaoke inför okända människor. vinglat storgatan hem i monster klackar. jobbat bakis. sovit på luftmadraser med för lite luft i. & ätit alldelses för många kebabrullar.

Δ varit på studentbal med mina bästis som kavaljer på Nynäs & kännt mej som en super vacker grekisk gudinna. hängde med 5 galet bra brudar hela kvällen vilket gjorde mej glad rakt igenom. åt & drack gott. ägde dansgolvet & hade tom mitt första riktiga konversation med I/J på sådär en outhärdlig evighet. galet bra kväll.

Δ lyssnat grymt mkt på min nya man oskar linnros nya skiva & the queen of my heart; robyn & henns body talk pt. 1.

Δ haft galen grillfest med klassen på min altan. åh skrattar bara jag tänker på kvällen.

Δ ännu en gång kännt av besvikelsen när du inte svarat på de ord jag skrivit. & ännu en gång kännt av lyckan när du för en gångs skulle hört av dej till mej först. gett ist för att ha tagit. men samtidigt har jag ännu en gång låtit dej kommit & gått precis som du vill. på dina villkor ist för mina.

Δ fått mitt schema från H&M på mitt vikariat. 23,5h i veckan enda fram till oktober. det kmr bli en tuff med lärorik sommar/höst & bäst av allt; regelbundet cashflow.





/så kanske de blir mer text & random bilder fram över & mindre vardags tjafs. eller mer mode. eller så blir de exakt som förut. en blanding. mkt jag blir de iaf. för egen kär för att lämna mej utanför. to be continued.../

Kommentarer
Postat av: tovis

åh men ja det måste du göra!!!! jag hör av mig när det är i sin ordning :D massa pussar

2010-06-22 @ 18:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0