| well | you | shot | off | your | mouth | and | look | where | it | got | you |



Skulle ha pluggat nu på kvällskvisten, göra klart lite samhälls-frågor så jag äntligen får dom ur världen. Men upptäckte snabbt att samhälls-boken ligger i skåpet mitt, sådär en evighet härifrån. Så nee, inget plugg idag! Fan jag som för en gångs skulle kände för att plugga. Men nej nej. Slarv-majan Tintin har varit i farten igen. Suck. Sa ju att detta skulle bli en svettig vecka!

Idag har vi inte gjort någe vettigt alls i skolan, jag har enbart sytt EN raksöm, spelat in massa knasiga videos med mobilen, bjudit brudarna på Donken då jag fick lön idag (så nu är jag fett tät^^) & garvat & flummat som ett as! Har varit helt vild idag haha! Måste ha varit sjukt kul & jobbigt att umgåts med mej idag kan jag tro.

Imorn ska jag ta trygga upp I mot vägen eller om de tom blir ikväll! Jaa nu jääävlar! Tess, min fina lilla TJ, har peppat mej. Så håll er undan, BB is back on track!!


Tryck på kassettbandet för en grym låt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nice med löning:P Hur mycket tjänar du då?

2010-01-26 @ 19:55:18
Postat av: m@rtina

SV: amen visst, as skönt:D tjänar 100kr i timmen :)

2010-01-26 @ 22:51:33
URL: http://allofmydays.blogg.se/
Postat av: Anna

100 kr? :O låter mycket för en 18 åring :S

2010-01-28 @ 23:16:52
Postat av: m@rtina

SV: haha jaså tycker du? De ganska vanligt att tjäna så mkt i timmen om man är över 18 :)

2010-01-30 @ 22:36:09
URL: http://allofmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0