| my | to | do | list | 2010 |

I väntan på att jag ska ha fixa färdigt min års resumé som tar en hel evighet, (har hållit på med den lite varje dag sen dan innan nyårafton) så kommer här en annan liten lista sålänge. Beklagar den dåliga uppdateringen, men som sakt, skyller på att jag hade ett fullspåckat 09 som tar a lot of time att kartlägga! Men tro mig, resumén är värld att vänta på! ♥



-SKA-GÖRA-LISTA 2010-

Δ Skriva upp exakt allt jag handlar under hela året - för att få koll på hur mkt jag spenderar.
Δ Ta studenten - helt jävla overkligt & extremt extremt skrämande!!
Δ Ta bort min tandställning - oh god vad jag längtar efter den dagen.
Δ Besöka minst 2st festivaler i sommar.
Δ Se Markus minst 43 gång, minst!!
Δ Pierca tungan.
Δ Kanske testa på hur de känns att falla handlöst för någon annan än b.
Δ Klara av att läsa matte b på egen hand & bli godkänd.
Δ Öppna ett till sparkonto & börja spara som ett as till resor.
Δ Fortsätta blogga.
Δ Höja mig i svenska b & i stil & konst-historia.
Δ & HA DET TIME OF MY FUCKING LIFE THIS YEAR!! YEAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0