| days |

Har varit utan internet sen i tisdag, extremt störande & nästa ännu störande att jag blir så knasigt handikappad pga av att jag inte kan använda min dator. Märker att mitt facebook-användande börjar gå liiiite över styr ehe.. Men nu är allt som vanligt igen, nästan.



Torsdagen var kaos. Jag var så jävla trött på mig själv. Ville bara försvinna & gå i ide. Isolera. Låg hela dagen & såg på film & grinade. Grät när jag satt på toa. Grät när jag försökte säga nåt. Grät när jag tänkte på Nilljus. Grät när jag försökte stoppa i mig nåt att äta. Grät & skakde som ett barn när pappa bara sa att de var mat. Grät när jag försökte jaga mina böner på talriken. Grät när jag tänkte på mitt hjärta. Grät när jag tänkte på min hjärna. Åh vad mitt huvud inte ville samarbete med mig. /Jag ville bara fly från mig själv Skära bort min otillräcklighet/

På fredagen steg jag upp & gav mig fan på att göra den dagen till en bra en. & jag lyckades. Lyckades med att le på riktigt & må bra rakt igenom. Ännu en gång var de mina i klassrum 22a & Jos som drog mig upp & blev min räddning. Ibland är de underbart att gå till skolan.

 
På kvällen var jag & åt på Rhodos med min Tess
. Jävlar vad hon är fin den bruden. & jävlar vad vi är lika ibland. Vi gjorde vad vi är bra på, snacka skit, pojkar & äta souvlaki. Sen drog vi till aktionskammern & Rock Karuselen. Våra pojkar skulle ju spela. Spenderade kvällen där med att lyssna på grym musik & skratta tills jag fick ont i magen min. Killarna var ju självklart hur grymma som helst, vad annars liksom? De är ju mina pojkar vi talar om ;)
Efteråt på bussationen hittade jag, Snahr & Simon två brudar som blev våra nya bästisar, Emma & Maria. Dom tog vi med hem till mig & mitt nästan tomma hus, päronen på kryssning, & ägnade kvällen/natten med att sjunga singstar & spela GH. Fan Simon vann stort över mej 2ggr på singstar! Vad har hänt med mej?? Pinsamt..


Igåt, lördag, kravalde jag mig upp ap tidigt, enligt mig & möte I. Vi frös, garavde, åkte bil, tittade på träd, gick på isen, satt på bryggor & frös lite till. Jag mådde himla bra fast att jag inte kunde känna mina tår.


På kvällen var vi allesammans hos Lille. Eftersom att jag fortfarande var skit trött var allting extra kul & jag skrattade åt verkligen allt haha. Vi skrattade åt alla fula i skolkatalogen, Jimmi fick en plast-låda i huvudet, en tavla ramlad ner & träffade min axel, vi smällde raketer & spelade något extremta avancerat kortspel som tess lärde oss mm, innan jag cyklade hem igen när lördagen hade blivit söndag för längesen. Extremt bra kväll.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0