| american | boy | american girl |

Slutade lika tidigt idag som igår. Himla skönt. & en mkt bra dag! Har nog aldrig skrattat så länge & så högt i matsalen som idag! Alla andra måste tror nog att vi är dumma i huvudet, men de är vi ju oxå^^

När jag kom hem sov jag i 2h & när jaf vakande såg jag ut som ett tuffsigt & skrynkligt russin & mådde skit gjorde oxå. Blir alltid illa mående & tung i huvudet efter att jag sovit middag med massa kläder på. Sjukt jag vet!

Nu ikväll är jag ensam hemma & men ska ha roat mej med att se på "Big Fish" som kom i brevlådan med "Walk the line" & ny ELLE, men självklart så fastnade jag framför den här dumburken ist, men jag skyller allt på I, aa de gör jag! Inte mitt fel alls, som vanligt hahah ;)

Nu har jag just skalat massa dum potatis & skurit mej på potatis-skalaren på kuppen, blä! & nu kmr jag lukta potatis om fingrarna i en vecka, minst!

Ne nu ska jag lyssna på Name the pet & ladda för morgon dagen då de är dax för praktik, fast jag börjar bli lite hostig ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Jaha, se där :D ska genast kika in hemsidan. tack!

Härligt att du gillar min blogg, tack tack :)

2010-01-16 @ 21:21:29
URL: http://acelfner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0