| no | longer | a | brace | face |


FÖRE: Lite såhär såg jag ut innan jag blev med t.ställning. Hösten 07


FÖRE: Januari 08


Sen hände de grejer! I maj/april 08 började jag dra ut tänder. Totalt 2st i överkäken & 1 i underkäken. De gjorde ont som fan efteråt & jag trodde jag skulle dö av smärta! Inte visste jag då att jag skulle få uppleva ännu värre smärta!


Den 3 Juni 08, sådär lagom till mitt första Hultsfred, kom den på plats!


Hade en vansining hat/kärlek till den, såklart. Det finns inte många bilder som jag ler på från den tiden. Varje gång dom spände/byte tråd & joksade hade jag en så vansing värk efteråt! Ville bara dö. Men tänk, jag överlevde.


EFTER: & så, nu efter 1år & 7månader så har jag mått målet. Idag den 9 februari försvann den!!


EFTER: Så jävla knasigt skönt känns de! Kan bara sluta le åt min spegelbild! ÅH! Efter denna långa tid som jag pinats & nu är de över. Men de var så värt de! ♥

Kommentarer
Postat av: P

så fin så fin din lille serpentin, fast det tycker jag ju iofs att du alltid har varit :*

2010-02-10 @ 20:11:09
URL: http://conjureme.blogg.se/
Postat av: tooovilutti

så fint martini :D

2010-02-11 @ 13:35:30
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: sandra

aj aj aj. jag kände nästan smärtan när jag såg bilden på den utdragna tanden.. haha.

resultatet var grymt snyggt iallafall. :)

2010-02-14 @ 19:43:35
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0