| torsdagen | den | 4 | februari / studentfest | nr3 |

Igår sket jag i att jag var genom förskyld & åkte hem till Julle för att förfesta inför studentfesten. Vi var 4 indianer & 1 cawboy (Jag, Julle, Jenny, Maja & min nya favorit & 30 seconds to mars-kompanjon; Astrid) som pimplade & sjöng singstar innan vi drog mot Volym. 


& sen gick de bara utför hahah! HERREGUD! Har aldrig haft så jävla knasigt roligt i hela mitt liv! GALET! Sa & gjorde så mkt roliga & bra grejer. Knasigt & faktsikt ganska sorligt att man tack vare alkohol vågar säga exakt det man känner! Men iaf kvällen var grym & avslutades på bästa möjliga sätt! /jag, Johanna & Nikki kramas i vimlet/


Imorse efter sådär 4h sömn,
så var man ju kanon pigg! yeah... Men de var ju inte bara jag som var sliten som ett as i skolan, hade två josefinisar som oxå var topp haha! Maja har gjort alla skoluppgifter åt oss idag, medans vi fett fascinerade kolla på gubbande som körde snöslunga på teknik-taket & gnäll över allt & inget! Vi är bäst brudar!

Som tur var hade vi bara 2 lektioner idag så hux flux var jag hemma i mitt hus igen. Det första jag gjorde var slänga mej i sängen & sova 3h så nu när de egentligen är dax för mej att sova är jag fett pigg! Så just nu har jag bara ångest över hur mkt jag spenderade igår, bjöd på både första & andra rundan & även halva Volym kändes de som! Hjälp! Men jaja.

Så sjukt underbart bra gårdag iaf, de var de budskapet jag ville få fram. Kommer leva på minnet från gårdagen långt framöver nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0