| sick | and | tired |


Är hemma, insnöad & har ont i halsen. Det var omöjligt att ta sig till bussen imorse. Kom knappt halvvägs innan jag gav upp & vände hem igen, då gjorde min hals 10ggr ondare så jag sjukanmälde & la mig & kollade på HSM ist.

Halsen är nu lite bättre efter massa glass, halstabbleter, toffifee & Imogen Heap. Åh så jävla taskig tajming att bli sjuk just nu. Har inte tid! Ska ju studentfest imorn, på krogen igen på fredga men N, S & co & sen till Trosa på lör. Dumma dumma hals. Men jag ska fan bara ignorera mitt hals-ont & dansa röven av mig iaf, lite smärta kan inte hindra mej från att ha roligt!!

Däremot så hinner jag med alla hundra saker jag måste göra inför imorn/fre nu när jag blev hemma. Fick liksom en extra dag nu, tur i oturen! ♥

Imogen Heap - "Tidal"

(klicka på kassetbandet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0