| life | just | feels | like | one | big | party | these | days |


Nu så, här bilderna från i fredags när vi var på Volym. Haha den övre är så jävla galen, att jag aldrig kan le & se söt ut, nej nej jag måste jag göra värsta minen & alltid peace-tecknet, hah jag är för go! På den undre däremot är jag mindre go, ser helt efterbliven men bästa Emma ser så härlig ut så var tvungen iaf. Åh Emma typ världens härligaste människa!

Iaf vi började kvällen med att se på Hockey i 2h hemma hos Lilla S. Försökte faktiskt hänga med i början, Lilla S lärde mig powerplay & jag verkligen med i matchen (hehe..) men sen, nee hockey kmr aldrig bli min grej. Men tur var ju då att de fanns godis & två sjukt goa brudar man kunde prata brud grejer med, Nilljus & Johanna som var på besök över helgen från Uppsala, så kunde killarna ägna sej åt att skrika åt spelarna ist. Sedan drog vi mot Volym, jag garvde så jag höll på att dö åt Astrid & henns bongstyriga toapapper, åt Emmas kommentarer & åt mig, Johanna & Nilljus när vi ägde dansgolvet. Mkt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0