| come | out | tigerlily |


Är så himla trött på att frysa hela tiden. Vara tvungen att ha 3 lager med strumbyxor, mössa, dubbla vantar, tjocka koftor, raggsockor i kängorna. Trött på förfrysna tår & fingrar. Trött på att cykla i 8 minus på vägar som är täckta med is. Trött på att solen tittar fram max 1h per vecka. Trött på att frysa vart jag än ska, om jag så ska in på krogen en sen fredags natt eller till kaffeterian en tidig tisdags morgon. De är bara snö, minusgrader & kyla överallt.
Men ibalnd är de ju faktsikt ganska fint oxå med snö i solljus, men bara ibland. Som igår eftermiddag tex. Fast att jag inte hade nån känsel i min lilltå, så var vi tvugna att stanna & fota lite, jag & min snygga syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0