|stone | cold | winter / suppressed | by | all | my | childish | fears|


Imorse höll jag på dö av chock när jag såg att termometern visade 24 minus!!! Helt galet kallt! Men de var bara att bita ihop, möla ner raggsockorna i kängorna & dra ner min smurfs-blåa mössa så långt de bara gick & traska till bussen för att komma till jobbet. För ja juste de ja, idag har jag jobbat hela dan & de ska jag ägna mej åt imorn & på onsdag oxå. Cashflow, men ack så kort mitt sportlov blev plötsligt. & på lördag åker vi ju ända till Uppsala för dop för min nya kusse Melker & kmr inte hem förns på söndag kväll & på fredag ska vi på utflykt (läs: shoppa) med familjen så de blir en dags lov (torsdag) då jag kan göra vad jag vill & då ska jag leka med mina bästa hade jag tänkt.

Inatt drömmde jag en dröm som kändes så knasigt verklig & jobbig. Mådde så himla dåligt i hjärtat i drömmen pga att du valde henne framför mig. Den Martina i drömmen ville bara gå upp i rök när hon/jag såg hur du tittade på henne. Men som tur var hade jag lika bra vänner i drömmen som i verkligheten som stöttade mig. När jag vakande så kände jag mej lite tom & tänkte att de är sjukt hur mkt en dum dröm kan påverka en i vaket tillstånd. Drömmen följde med mej ända till jobbet, sedan hade jag verkligen inte tid att tänka på den inte. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0