| frustrerad |

GAAAAAHHHHHAAAA! Är så jävla irriterad på allting just nu, är som tickande bomb!
Spotify fastnar hela tiden, min dator laggar hela tiden & är extremt långsam, 5:an, 3:an på tv:en funkar så har ingenting vettigt att titta på, försökte göra om här på bloggen men allt bara katt-piss så de är därför de ser helt halvfärdigt ut här! ÅH! Sitter & sliter mitt hår & försöker inte att slänga skit datorn i väggen! Hatar att tygla min ilska, är inte särkilt bra påre heller! Skulle bara vilja ha en boxningspåse som jag kunde få slå lite på & få ut min ilska! Tänkte att jag skulle bli lugn om jag lyssnade på Imogen Heap, men då kom jag på att hon ju spelar live imorn i Sthlm & jag inte är där! Åh skjut mig! Så nu sitter jag & grinar pga de & tänker på alla andra jag missat under åren, Justin & Gwen tex. Buhhuuu så sjukt synd om mej just nu! :( Jävla piss helvets jävla skit!!!! & I bara håller käften vilket gör mej ännu mera frustrerad! Åh hur svårt kan de vara att höra av sej & svara på mina sms? Jag bara undrar? Vad är ditt problem? va va va????

Detta inlägg har fan tagit en evighet att skriva pga att funking dator helvete laggar all the fucking time!!!!
Nu ska jag gå & dra nåt gammal över mig & gråta mig själv till sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0