| te | time | ? |

jag vill dricka te & äta bulle. typ nu.
men min mor tycker de är bättre om jag duschar & spickar upp en krok så jag kan hänga mina tygkassar på, först, innan min kopp te.
kanske tycker hon så för att hon vet att om jag äter min bulle & dricker mitt vanilj te med en skvätt mjölk i & 2 sucetter i först, så kmr jag bli himlans seg & sen somna framför en dålig drama komedi från 2002 på 6:an & då måste ställa klockan tidigare morgonen efter, vilket jag alltid brukar snooza förbi & sen måste panik dusch & platta håret 2min innan jag ska trampa iväg & sen komma fram till bussen med limpsmörgåsen i halsen (jag som inte äns äter smörgås, dåligt exempel) & vara himla äkligt svettig så jag nästan måste dusch igen.
kanske tycker hon så för att hon vet hur nedrans lat jag är & hur dålig jag är på att göra saker i rätt tid & ordning.
men vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0