| status |

igår åkte vi till Norrköping, bråkade med parkerings automater, åt donken, spenderade pengar, provade massa skor, va en liten evighet på monki, spenderade några timmar i vasaparken på rix fm festival, träffade på Jos, skrattade åt fula männiksor & höga pannor & skrek ännu högre till "manhore(boy)". åkte sedan fel på hemvägen, såg fyrverkirier genom bilrutan & skrämde upp oss själv på den läskiga kvarsebo vägen hem i natt mörkret.
idag börjar typ en fesival & förra året hade jag en grymt fin festival med fina vänner, Lasse Lindh & Promoe. I år kommer jag nog enbart bege mej till borgården för en enda akt: Timo Räisänen & de imorn. idag bli jag nog hemma & laddar batterierna, fast att Andie vill gå ut & Tess vill ha med mej på kapten röd. men vi får se. morgon dagen vet iaf kommer bli grym, min fina Majsen & Timo. de kan bara inte gå fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0