| halsmandlar | byxdress | markus | munspeldåren | valborg |


Idag har jag varit hemma & vart sjuk. Haft halsmandlar stora som passionsfrukter & inte kunnat svälja både igår & idag. Men nu ikväll är jag nästan helt återställd, till 99% iaf.

Så idag har jag vilat, försökt svälja utan att skrika, klätt mej fint i min nya byxdress från H&M, läst mej igenom min tidningshög bestående av gammal ELLE & klick tidningar från sådär i julas, (sorligt att man inte ens har tid att läsa igenom en tidning utan bara skumläser & tittar på bilderna) satt ute på altan i vårsolen & gjorde detta medans jag lyssnade igenom alla Markus fina skivor. Sen har jag mest degat framför tv/dator.

Imorn är de Valborg, Beppe & SMK, blir nog bra som fan. Känner mej kry & utvilad för att köra fullt ut nu iaf. Då kan de ju inte bli annat mer än awesome när jag gör på högsta växeln. Kameran hänger med mej imorn oxå.
Jaja min frön nu sängen men vi ses på lördag när jag kmr hem igen b som i bakis & trött som fan! & säkert ont i halsen oxå igen :/ Ha en fin & solig Valborg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0