| saturday / tess | volym |


Innan krogen igår vi hemma hos Tess & då såg de ut lite såhär; 3 snygga pojkar i soffan som bråkade om vem som skulle få välja musiken.

De blev en salig blandning på kvällen förfest-musik, allt ifrån Ted Gärdestad till Vengaboys.

Efter en kort sväng hemma hos Tess syster gick vi vidare mot krogen! Micke, Alex, Simon, Snahr & Tess.

Världens snyggasteTess i världens snyggaste klänning. De är stil på den där kvinnan allt!

Lille jag som spanar efter e. Nilljus mission fortsätter nästa helg be so sure haha!

Snygg Bella & Henkeboy.

Sen tyckte Jos att de räckte med paparazzi bilder, vilket denna bild visar ganska tydligt.

En bra kväll förutom att jag var fett seg & kände mig naken då jag hade glömmt mobilen hos Tess syster. Att o and I beteede oss som främlingar gjorde inte saken bättre. Men tur att man har så grymma vänner att kvällen blev bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0