| pass | this | on |


bild på en nysnaggad & ofärgad Martina från förr förra helgen tagan av fina Sanna!

Ojoj igår hade riktigt trevligt på After Worken med jobbet! Jävlar vilken tur man har som har så go & knasiga kollegor! H&M rock's! Vi käkade buffe, drack vin, sjöng med till dom dåliga 90-tals hitsen som dom spelade, Ella sjöng på låsas franska för mej, drack mer vin, fnittrade & fick ont i magen av allt skratt. Mkt mkt fin kväll.

Vid elva lämnade jag mina fina kollegor & möte upp med Tess & drog vidare mot Volym. Där träffade vi Säll, Jozze, Nilljus & Tönt, jaa alla fina brudar man kan tänka sej! Vi dansade sönder våra små trampdynor, jag bekräftade för mej själv på riktigt att fjärilarna för b is forever gone, skrattade, pimplade, Nilljus försökte tussa ihop mej med e vilket jag tyckte va kanon såklart, fortsättningen följer ikväll etc etc. Sen kom taxi lilla s & hämtade oss. Så himla himla bra kväll, en av dom bästa!

Imorse vaknade jag vrål tidigt, redan vid halv 10 & var b som i bakis. Jag tog en ipren & la mej & kollade på O.C hela förmiddan. Nu är jag back on track & ska börja göra mej i ordning & dra in till Tess där vi ska föra för att sedan dra ut & göra Volym osäkert ikväll igen. Nu blire en korv med bröd innan duschen! Ha en fin lööördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0