| sunday / innebandy | pizza | kings | vårsol | fina | frön |


I söndags blev de aldrig någe pyssel eller promenad. Jag & N var iaf nästan på väg ut på en promenad innan vi bestämde oss för att följa med Lilla S & Snahr in till stan för att kolla på på innebandy SM. Jag lekte med systemisen medans jag väntade.

Promoe på högsta & snygga killar i framsätet (Snahr är alltid shotgun, hinner inte ens öppna munnen innan han skriker "shotgun" & jag får snällt sätta mig i baksätet)

Steekig förare i bakspegeln.

Innebandyn var såklart grymt tråkig, sport är inte min grej överhuvudtaget. Så jag lekte med kameran, spanade på killar, (-öh kl9????) störde mina kamrater som var fett inne i matchen, hade ont i rumpan & frös. Men tanken på att vi skulle äta pizza efteråt, gjorde att jag stog ut. Vad gör man inte för lite mat?

När matchen efter en förlägning som varade i sådär typ 3år bara för att retas, var matchen över & de blev dax för pizza! Hurra! Efter pizzan åkte vi hem igen. Kings spelades i högtalarna, solen lysste, mina finaste frön var med i bilen & jag mådde kanoners. Mkt fint avslut på påsklovet. ♥

Kommentarer
Postat av: nillis

wii :D hörru kan du inte skicka bilderna till mig på msn klutten? <3

2010-04-15 @ 20:15:06
URL: http://conjureme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0