| youth | and | young | manhood |


Idag känner jag mig pysslig!
Vill sortera & flytta mitt smink över till min nya smaragdgröna sminkväska som jag köpte på jobbet här om dan. Vill klippa & klistra med mina klippböcker. Göra bland-cd:s till mina brudar så vi kan ha dom i deras bilar när vi cruisar genom Nypan (haha). Vill måla tånaglarna i lysrosa. Mojsa runt i mitt lilla land, ta bort gammalt ogräss & förbereda för dom nya frönan som ska sättas snart.
Men mest av allt vill jag gå en promenad i det fina vädret & fota! Väntar just nu på svar från N iaf hon vill hänga på eller ej. Hoppas! Annars tror jag nog Daddy har lust att hänga på.

Just de, igår kväll hade vi väldigt mysigt med mina älskade cheeschips & go mat fram tills dess att daddy somnade på soffan & jag satte mig framför datorn. Quality time vare ja! Hahah. Men han vakande faktsikt till när Djävulen bär prada började & han hängde faktsikt med i filmen, innan han gick & la sej efter halv filmen iaf. Typiskt honom ;) Jag däremot satt uppe tills mamma kom hem från sin tjej middag hos Anna vid kl2. Mkt bra kväll faktsikt må jag säga fast att daddy som mest av tiden.

Kings Of Leon - Notion

pic: the cobrasnake

Kommentarer
Postat av: Lojsan

alltså.. mysigt att vara så pysslig ju! :D

och notion ÄGER! saknarrej då.

2010-04-12 @ 17:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0