| love | will | always | find | a | way |


Sitter & degar, pillar mig i örat, äter chips & lyssnar på Fibes, Oh Fibes!. Daddy tittar på fotboll brevid mig här i soffan. De är bara han & jag hela dan/kvällen idag. Mamma jobbar & ska sen på tjejmiddag & Beckis är som bekant i Danmark. Så ikväll ska bara jag & daddy mysa & äta lövbiff.

Annars idag har jag vaknat upp i världens skönaste dubbelsäng hemma hos fina Tess där jag spenderade natten efter en vild utekväll, mer om den kvällen sen. Vi la oss inte förns vi halv4, så vi var lite sega när vi vaknade imorse. Tess gjorde super mysig frukost till mig, kokade ägg & allt. Bäst. Sedan blev jag hämtat av Daddy. Åkte & handlade sen en sväng förbi donken.

Är så jävla seg. Ska bara göra ingeniting idag & kanske, bara kanske städa & börja på min debbat artikel om skönhetsideal till Samhällen. Men äsch. Kanske som sakt.
Becka kommer äntligen hem imorn. ÅH! ♥

pic's: adriana lima.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0