| lägesrapport / torsdag |

Mina vänner, imorn blir jag en tät kvinna igen! Hurra för löne-dag!! Har just nu typ 4kr på mitt konto, ehe... Fy vad jag spenderar! De är inte nådigt! Kläder & krogen, dom två k:na som äter upp mitt saldo! Men samtidigt man måste ju få leva lite, men just nu lever jag liiiite för bra. För se hur länge de tar innan min lön tar slut den här gången.... Jag håller er uppdaterade mina vänner!

Nu ska jag ta tag i min plugg. Har nämligen naturprov imorn & jag har inte ens tittat åt böckerna på hela veckan, aja baja Martina! Gud vad jag är dålig! Bara spenderar, slarvar & latar mej! De här sista året har jag verkligen varit en riktigt jävlig slarvmaja. Mer än vanligt alltså.

Jaja, imorn är de som sakt lön, after work med jobbet på kvällen & sen förhppningsvis lite mer utgång med the Ladys. Annars tvingas jag ta halv 10 bussen hem. Himla kul att bo i Näve minsann jaa ojoj, kanon kul när de går sämst bussar!! Gaaahhhhhaaaaa. Men nu plugg som sakt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0