| american | girl | x | 15


Jobbat hela dan. Jobba 9-13 imorn & sen gå & raka min sidecut m.m. hos min förträffliga frisör Ida imorn. Åh äntligen ska jag klippa mej så jag får se lite av världen igen. Just nu gör min långa lugg mig galen!

Syster yster drar tidigt imorn bitti till Danmark med laget & kommer inte hem förns på Söndag kväll igen. Kommer känns jätte konstigt. Jag är inte van att vara ensam barn. I vanliga fall är de ju jag som åker iväg, inte syster yster juu! Jaja jag kommer dö av längtar så äre bara! Men äsch jag är ju en stark självständig kvinna, right? Ehe...

Nu se klart på Couger Town & sen slänga sej i säng! Upp tidigt & ta skolbussen imorn till jobbet, men jag älskar ju att gå upp tidigt så de blir ju inga problem alls att komma ur sängen imorn bitti... (ironi igen) ♥

Pic: Le Fashion  - åh visst ären klockren?? randigt, ciggaretter, back and white & lockar. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0